sackummarybel.blogg.se

2013-02-16
12:53:00

Sovmorgon?
Hej!
Som ni vet så skulle ju jag ha sovmorgon idag... men så blev det inte riktigt, höll på att vakna, somns, vakna HELA morgonen. Så jääääävla störande! som tur var så hade Jennifer samma problem så vi gick upp vid ungefär 10.30 istället. Så nu har jag legat och kollat på TV och väntar på att middagen ska bli klar, Jenni är där nere och jag vetifan va hon sysslar med ;)
Planen med dagen är att skriva lite på min SO-inlämmning som vi fick över lovet. Vi ska välja 2st frågor på ett papper vi fick och sedan svara på dem. Vi ska även konditionsträna hästarna, jag på Bellie och Jenni på Maggie. Sedan blir det att packa alla grejjer och lasta in dem i bilen, koppla på transporten och lasta hästarna för att åka hem. Trigger ska vila idag inför pay 'n' jumpen imorgon, hoppar 80cm och 90cm på min fina c-ponny <3
Kommer upp en film från hoppträningen med Bellie i måndags, men den kommer lite senare. Om ni desperat vill se den NUNUNU då kan ni söka på mitt videofyMe konto, sök bara på mitt namn, Joanna Jönsson eller sök på min bloggadress: sackummarybel.blogg.se. Följ mig gärna för att kunna se filmer direkt när de laddas upp eller se filmer som inte läggs upp här på bloggen! :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: