sackummarybel.blogg.se

2013-02-18
14:13:34

Skola...
... och jag är astrött. Kunde knappt sova inatt men det är smällar man får ta ibland ;)

Igårkväll innan jag la mig så såg jag att min spotify-lista hade unsynkat sig, tryckte på download, innan jag släckte så hade den synkat klart. Imorses när jag skulle lyssna på musik i bussen, tror ni listan var synkad då eller? Nej, det var den INTE, sååå störande!

Hahha, känner mig lite bitter ;)

Det kommer iallafall ett outfit-inlägg lite senare när jag har tillgång till en data så att jag kan länka och grejjer.

Planen är även att rida dressyr på Bellie, ska nog passa på direkt när jag kommer hem från skolan så att jag kommer hem tidigt och kan skriva lite på min SO-inlämmning. Kanske ska plugga lite prov också.

Hörs senare, Joanna


Kommentar:
#1: Ida Henriksson

Världens finaste är du// bästis <33

Svar: Tack sötis<3
Joanna Jönsson

2013-02-18 @ 16:36:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: