sackummarybel.blogg.se

2013-02-16
02:12:10

Fredag...
Yep, det är fredag... eller kanske inte, insåg precis att kl. var 01.47. Men iallafall så har det blivit dags för mig att skriva mitt första inlägg här på "sackummarybel".
 
Just nu är inte själva bloggdesignen klar men ska försöka fixa lite mer med den imorgon om jag hinner efter allt med hästarna och skrivandet på min SO/andra världskriget-inlämmning som vi fick över lovet... kul sätt att spendera lovet på... Men det är väl bäst att ta tag i den nu istället för att sitta och råååskriva på måndagkväll när den ska lämmnas in på tisdag. 
 
Jag ska även åka hem från Jennifer, min kompis, imorgon. Mamma kommer och hämtar mig och mina hästar efter ett superroligt lov som har spenderats här i skara med Jennifer, mina hästar och hennes hästar.
 
Uppdaterar er mer imorgon, blir nog lite senare med tanke på att Kajsa ska ta ut hästarna och vi ska ha våran första sovmorgon på lovet!! GÖTT!!
 
Ni får några bilder som ni kan kolla på medans ni väntar på ett nytt inlägg.
 
De första två bilderna står jag för:
 
 
 
Bellie:
Bilden här nedan är ganska gammal men hade inga andra på jennifers data 
 
Trigger:
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: